Yūshū
Vi feirer Honda-forhandlere/verksteder som leverer den høyeste kundetilfredsheten.
![Honda-forhandler blir overrakt Yushu-prisen.](/content/dam/central/cars/yushu/overview/honda-yushu-hero-tile-01-972x1728-mobile.jpg/_jcr_content/renditions/m_w.webp)
Yūshū betyr fortreffelighet
Kundetilfredshet har alltid vært kjernen i det vi gjør hos Honda, og å få tilbakemeldinger fra kundene våre hjelper våre forhandlere/verksteder med å møte kundenes behov og overgå forventningene. Vi introduserte Yūshū for å feire forhandlerne/verkstedene som gjør dette best.
Yūshū er en anerkjennelsesordning designet for å anerkjenne Honda-forhandlere/verksteder over hele Europa som leverer enestående kundetilfredshet.
![Yushu Award-logoen](/content/dam/central/cars/yushu/overview/honda-yushu-sixty-forty-02-1280x1280-mobile.jpg/_jcr_content/renditions/m_w.webp)
Typer av priser og kategorier
Salg er fokusert på en kundes kjøpsopplevelse og ettermarked er fokusert på en kundes serviceopplevelse.
For hver pris er det to kategorier:
Vinner: Forhandler/verksted med høyest kundetilfredshet.
Høyt anbefalt: Forhandler/verksted som har vist den sterkeste forbedringen i kundetilfredshet.
Yūshū-vinnere
Takk din forhandler/ditt verksted
Har du hatt en god opplevelse med et kjøp eller service hos din Honda-forhandler/verksted? Spør hvordan du gjennomfører en kundetilfredshetsundersøkelse neste gang du er der.