Yūshū
Vi hyller Honda-forhandlere som leverer den høyeste kundetilfredsheten innenfor ettermarked.

Fremragende service
I 2022 introduserte vi Yūshū – en anerkjennelsesordning for å feire Honda-forhandlere som oppnår fremragende kundetilfredshet.
Yūshū, som betyr fortreffelighet, feirer det beste av det beste i hvert land i to kategorier – biler og motorsykler.
Filosofien vår
«Fra et globalt perspektiv jobber vi med å
gi kundene våre over hele verden produkter av høyeste kvalitet
til en rimelig pris.»

Vi feirer fremragende kundeservice
Kundetilfredshet har alltid vært kjernen i det vi gjør hos Honda, og å få tilbakemeldinger fra kundene våre hjelper forhandlerne våre å møte og også overgå forventningene. Vi innførte Yūshū for å feire forhandlerne som gjør dette best.
Hvert år har forhandlere sjansen til å oppnå én av to priser.
Vinner
Honda-forhandlere med den høyeste kundetilfredsheten i sitt land.
Høyt anbefalt
Feirer Honda-forhandlere som har vist den sterkeste forbedringen i kundetilfredshet.
Resultater
I år får 21 vinnere fra 16 land, og 18 forhandlere, utmerkelsen Høyt anbefalt (Highly Commended).
Motorsykkel-resultater
Bilresultater

La feiringen begynne!
Noen av vinnerne våre feirer sin velfortjente anerkjennelse.
Hvordan var opplevelsen for deg?
Nå er det din tur! Hvis du ønsker å takke din Honda-forhandler etter at du har kjøpt en bil, motorsykkel eller service, ber du forhandleren om et spørreskjema.