Yūshū

Vi feirer Honda-forhandlere/verksteder som leverer den høyeste kundetilfredsheten.

Honda-forhandler blir overrakt Yushu-prisen.

Yūshū betyr fortreffelighet

Kundetilfredshet har alltid vært kjernen i det vi gjør hos Honda, og å få tilbakemeldinger fra kundene våre hjelper våre forhandlere/verksteder med å møte kundenes behov og overgå forventningene. Vi introduserte Yūshū for å feire forhandlerne/verkstedene som gjør dette best.

Yūshū er en anerkjennelsesordning designet for å anerkjenne Honda-forhandlere/verksteder over hele Europa som leverer enestående kundetilfredshet.

Yushu Award-logoen

Typer av priser og kategorier

Salg er fokusert på en kundes kjøpsopplevelse og ettermarked er fokusert på en kundes serviceopplevelse.

For hver pris er det to kategorier:

Vinner: Forhandler/verksted med høyest kundetilfredshet.
Høyt anbefalt: Forhandler/verksted som har vist den sterkeste forbedringen i kundetilfredshet.

Se vinnerne av salg Se vinnerne av ettermarked

Takk din forhandler/ditt verksted

Har du hatt en god opplevelse med et kjøp eller service hos din Honda-forhandler/verksted? Spør hvordan du gjennomfører en kundetilfredshetsundersøkelse neste gang du er der.