Yūshū
Vi feirer Honda-forhandlere/verksteder som leverer den høyeste kundetilfredsheten.
Yūshū betyr fortreffelighet
Kundetilfredshet har alltid vært kjernen i det vi gjør hos Honda, og å få tilbakemeldinger fra kundene våre hjelper våre forhandlere/verksteder med å møte kundenes behov og overgå forventningene. Vi introduserte Yūshū for å feire forhandlerne/verkstedene som gjør dette best.
Yūshū er en anerkjennelsesordning designet for å anerkjenne Honda-forhandlere/verksteder over hele Europa som leverer enestående kundetilfredshet.
Typer av priser og kategorier
Salg er fokusert på en kundes kjøpsopplevelse og ettermarked er fokusert på en kundes serviceopplevelse.
For hver pris er det to kategorier:
Vinner: Forhandler/verksted med høyest kundetilfredshet.
Høyt anbefalt: Forhandler/verksted som har vist den sterkeste forbedringen i kundetilfredshet.
Yūshū-vinnere
Takk din forhandler/ditt verksted
Har du hatt en god opplevelse med et kjøp eller service hos din Honda-forhandler/verksted? Spør hvordan du gjennomfører en kundetilfredshetsundersøkelse neste gang du er der.