Tilbakekallinger og oppdateringer av produktet

Vi sørger for at du får all informasjon du trenger om din Honda.

Tilbakekallinger og produktoppdateringer er, i tillegg til å ivareta viktige sikkerhetshensyn, med på å opprettholde kvaliteten lenger og forbedre din opplevelse av å eie en Honda. Derfor anbefaler vi på det sterkeste at du får dette arbeidet gjort. Vi anbefaler at du alltid tar kontakt med Honda-forhandleren hvis du finner ut at det finnes utestående tilbakekallingsarbeid, og også at du holder øye med denne siden for å få meg deg de regelmessige oppdateringene.

Hva er en tilbakekalling?

En tilbakekalling sendes ut når produsenten er bekymret for en defekt som potensielt kan gå utover sikkerheten. Dette kan skyldes en funksjon, designen eller konstruksjonen av bilen, og kan medføre en betydelig skaderisiko for føreren, passasjerer eller andre veifarende.

Hva er en produktoppdatering?

Produktoppdateringer er ikke sikkerhetstiltak. Etter som teknologien blir bedre kan det hende at produsenten utvikler nye komponenter eller prosesser som vil medføre en kvalitetsheving for bilen.

Nettsjekk

Fyll ut skjemaet nedenfor for å finne ut om det finnes informasjon om utestående tilbakekallinger eller produktoppdateringer for bilen din. For informasjon om våre retningslinjer for personvern, kan du klikke på linken i bunnteksten nedenfor.

Skriv inn ditt VIN

Kan ikke hente data.

Det er for øyeblikket ingen aktive tilbakekallinger/oppdateringer for denne bilen. For importerte kjøretøy – se nedenfor:

Understellsnummer (VIN)

Et unikt understellsnummer (VIN) for bilen din. Du finner det i V5-registreringsdokumentet og også trykt på et skilt i motorrommet.

Nettsjekk – oversikt for din bil

VIN-nummer:

Det er en utestående tilbakekalling/oppdatering for bilen din:

    Skriv ut denne siden, og kontakt den autoriserte Honda-forhandleren for å opprette en avtale der du kan få reparert bilen helt kostnadsfritt.

    Finn nærmeste Honda-forhandler

    Kontroller et annet kjøretøy

    Merk: Resultatene som vises her, er basert på informasjon fra servicenettverket vårt. Vi vil alltid informere deg via brev hvis det kommer fremtidige oppdateringer og/eller tilbakekallinger som gjelder din bil. Vi anbefaler imidlertid også at du bruker denne siden til å kontrollere bilen din med jevne mellomrom. HVIS KJØRETØYET ER IMPORTERT til Europa, kan det hende at det ikke er registrert hos oss om det har en utestående tilbakekalling/oppdatering. For å bekrefte dette ber vi deg kontakte den lokale Honda-forhandleren eller Honda direkte på 0845 200 8000.