Close

Honda E-interiøret sett på skrå forfra.
Honda E-interiøret sett på skrå forfra.

KONTO? HER FÅR DU SVAR

Logg inn på din eksisterende Honda-kundekonto for å vite mer om Honda e og våre tilkoblede tjenester

Honda E sett skrått forfra, nærbilde.

Slik bestiller du og derfor er det lurt å opprette konto

Hvor kan jeg kjøpe splitter nye Honda e?

Du kan gå til en hvilken som helst Honda-forhandler for å prøvekjøre og bestille nye Honda e med eller uten tidligere reservasjon. Via Online Honda-kontoen din kan du dessuten velge på nett hvilken forhandler du vil bestille fra.

Hva er fordelen med å ha en online-konto?

Hvis du allerede har en eksisterende Honda-kundekonto og bestilte din Honda e før 15. juli 2020, vil du dra nytte av å motta jevnlige oppdateringer om statusen til din bestilling og levering av kjøretøyet. Ellers kan du kontakte din foretrukne forhandler for flere oppdateringer.

Må jeg bestille en Honda e så snart jeg får invitasjonen?

Vi vil oppfordre deg til å kontakte din Honda forhandler for å bestille din Honda e så snart du mottar en e-post for å gjøre det. Dette vil bekrefte bestillingen din og din prioriterte leveringsdato. Hvis du har en Honda-kundekonto, vil vi sende en påminnelse nærmere leveringstidspunktet. Dette vil avhenge av når bestillingen ble lagt inn

Hvordan kan jeg sjekke anslått leveringstid?

Kunder som har reservert og bestilt nye Honda e før 15. juli 2020, vil kunne sjekke den siste estimerte leveringsstatusen fra sin online Honda kundekonto. Man kan også holdes oppdatert ved å kontakte sin lokale forhandler.

Vilkår

Klikk her for å lese mer om vilkårene.