Vanlige spørsmål om Honda CONNECT

Forklaring av CONNECT

Scroll

Honda Connect-logo.

Hvor du finner svar

Vi har samlet en liste med vanlige spørsmål – med svar – for å hjelpe deg med å forstå Honda CONNECT bedre.

Hva er Honda App Center?

Honda App Center lar deg bla gjennom, kjøpe og laste ned apper for Honda CONNECT. I tillegg kan du finne et utvalg av anbefalte apper til smarttelefonen.

Hvordan endrer jeg lydstyrken på navigeringstalen?

Lydstyrken på navigeringstalen kan endres i hovedinnstillingsmenyen for Honda CONNECT: Innstillinger > System > Volum. Det finnes også en knapp for demping av navigasjonstalen på kartskjermbildet.

Hvordan kan jeg flytte apper og widgeter rundt på skrivebordet/Hjem-skjermbildet?

Trykk og hold på en app eller widget. Skjermbildet vil da skifte til tilpasningsmodus, noe som gjør det mulig å dra apper og widgeter til forskjellige posisjoner på et av Hjem-skjermbildene, eller til papirkurven. Når du er ferdig, må du trykke på OK.

Hva er AHA?

AHA er en Internett-basert lydspiller som gir deg tusenvis av stasjoner å velge blant. Dette omfatter musikk, nyheter, podkaster, lydbøker i tillegg til sosiale medier og lokale tjenester.

Hvordan tilbakestiller jeg enheten etter meldinger om systemfeil osv.?

Som for alle datamaskiner blir noen ganger programmer eller apper uventet avsluttet. Det kan være nødvendig med en fullstendig omstart for å gjenopprette programmet. Dette kan gjøres ved å trykke på og holde inne strømknappen på Honda Connect i mer enn 10 sekunder.

Finner du ikke det du søker etter? Last ned PDF-en vår med hele listen over vanlige spørsmål.